Juhannukseen päättyi meikäläisen ja miehen kolmen viikon kesäloma #1. Tässä on nyt menossa kuukausi töitä painaessa ennen kesälomaa #2. Töissä oli etenkin lomalta palatessa vähän haipakan tynkään, mutta tahti on onneksi nyt tasoittunut.
Etelä-Suomessa asuessa tykkäsin olla juhannuksen jälkeen töissä. Suuri osa suomalaisista jäi aina juhannuksen jälkeen lomille. Ennen pandemiaa ja yleistynyttä etätyön tekoa sen huomasi etenkin liikenteessä: oli merkittävästi vähemmän työmatkalaisia liikenteessä, työmatkat sujuivat siten leppoisasti ja ilman ruuhkia. No, nythän tämä työmatkojen leppoisuus ja ruuhkattomuus on minulle arkipäivää vuodenajasta riippumatta täällä pohjoisessa 😁.
Vapaapäivinä elikkäs viikonloppuisi on ennätetty touhuta monenlaista tässä kotiympäristössä. Lämpiminä päivinä on käyty pojan kanssa iltapäivisi töitteni jälkeen uimassa järvessä. 🥰
 |
| Watercross -kisoja seuraamassa Metsähirvaalla |
 |
| Talven hiljaiselon jälkeen poroja tupsahtelee joka lenkillä vastaan |
 |
| Etelämpänä poimitaan jo ensimmäisiä mustikoita ja metsämansikoita. Täällä marjasato vielä odotuttaa. |
 |
| Poikakin innostui auttamaan klapikuorman pinoamisessa 😁😍 |
Kommentit
Lähetä kommentti
Heippahei! Kiva, että olet löytänyt blogiini! Tähän voit jättää minulle terveisesi blogiini liittyen. Kiitos!