Kesäaktiviteettejä ja töissäkäyntiä


 Juhannukseen päättyi meikäläisen ja miehen kolmen viikon kesäloma #1. Tässä on nyt menossa kuukausi töitä painaessa ennen kesälomaa #2. Töissä oli etenkin lomalta palatessa vähän haipakan tynkään, mutta tahti on onneksi nyt tasoittunut. 

Etelä-Suomessa asuessa tykkäsin olla juhannuksen jälkeen töissä. Suuri osa suomalaisista jäi aina juhannuksen jälkeen lomille. Ennen pandemiaa ja yleistynyttä etätyön tekoa sen huomasi etenkin liikenteessä: oli merkittävästi vähemmän työmatkalaisia liikenteessä, työmatkat sujuivat siten leppoisasti ja ilman ruuhkia. No, nythän tämä työmatkojen leppoisuus ja ruuhkattomuus on minulle arkipäivää vuodenajasta riippumatta täällä pohjoisessa 😁.

Vapaapäivinä elikkäs viikonloppuisi on ennätetty touhuta monenlaista tässä kotiympäristössä. Lämpiminä päivinä on käyty pojan kanssa iltapäivisi töitteni jälkeen uimassa järvessä. 🥰



Watercross -kisoja seuraamassa Metsähirvaalla

Talven hiljaiselon jälkeen poroja tupsahtelee joka lenkillä vastaan

Etelämpänä poimitaan jo ensimmäisiä mustikoita ja metsämansikoita. Täällä marjasato vielä odotuttaa.



Poikakin innostui auttamaan klapikuorman pinoamisessa 😁😍



 


Kommentit

Suosituimmat kirjoitukset