Talvi yllätti

 Napapiirin pohjoispuolella lumi tuli tänä vuonna jo 11. lokakuuta eikä ole sulanut pois sen koommin. Täysin erilainen talven startti siis verrattuna ensimmäiseen talveemme täällä. Lämpötila on myös pääsääntöisesti pysynyt pakkasen puolella. Näin isäinpäivän kunniaksi -19c. Kellojen siirtämisen jälkeen päivien lyhentyminen on taas korostunut silmiin pistävästi. Hämärä alkaa laskeutumaan kuin varkain jo kolmen hujakoilla. Kaamosta kohti mennään!


Hiihtelykausi on niin ikään avattu. Koirien kanssa hiihdellään naapurin valjakkokoirien uraa ja umpea pitkin. Lunta on ihan mukavasti. Ei ummellakaan pahasti kuitenkaan upota. Pakkasella satanut lumi on tehnyt metsän puihin kauniin valkoisen lumihunnun. Maisema näyttää lumoavan talviselta. Luonnon kauneus tekee ihmeitä mielelle ❤️









Isovanhempien ulkoilutusta  pojan synttäriviikonloppuna

Ulkoilupäivän jälkeen löylyt kotisaunassa ❤️



Kommentit

Suosituimmat kirjoitukset