Hiihtelyä


Viimeinkin, lähes kuukausi tautia podettua tuntuu, että nyt olen taas terve jaksan tehdä asioita! Siitä sopii olla hyvillä mielin. Hiihtolenkit sujuu ja niistä todella nauttii. Päiväkin on pidentynyt ja iltapäivällä etätyöpäivän jälkeen ennättää ennen neljää ilman otsalamppua käydä hiihtelemässä. On ihanaa liikkua kauniissa talvisessa lappilaisluonnossa. Useimmiten ei  muihin kulkijoihin tarvitse törmätä. Tai jos törmää, he ovat samansorttisia luonnossa liikkujia. Täällä on niin hyvä olla ja hengittää.





Aamuisin on vielä pimeää, kun koulubussia odotetaan




Kello puoli neljä iltapäivällä. Aurinno vaipuu mailleen ja kuun sirppi ilmestyy tilalle

 

Kommentit

Suosituimmat kirjoitukset