Viimeinkin, lähes kuukausi tautia podettua tuntuu, että nyt olen taas terve jaksan tehdä asioita! Siitä sopii olla hyvillä mielin. Hiihtolenkit sujuu ja niistä todella nauttii. Päiväkin on pidentynyt ja iltapäivällä etätyöpäivän jälkeen ennättää ennen neljää ilman otsalamppua käydä hiihtelemässä. On ihanaa liikkua kauniissa talvisessa lappilaisluonnossa. Useimmiten ei muihin kulkijoihin tarvitse törmätä. Tai jos törmää, he ovat samansorttisia luonnossa liikkujia. Täällä on niin hyvä olla ja hengittää.
 |
| Aamuisin on vielä pimeää, kun koulubussia odotetaan |
 |
| Kello puoli neljä iltapäivällä. Aurinno vaipuu mailleen ja kuun sirppi ilmestyy tilalle |
Kommentit
Lähetä kommentti
Heippahei! Kiva, että olet löytänyt blogiini! Tähän voit jättää minulle terveisesi blogiini liittyen. Kiitos!