Marraskuun pakkaset
Marraskuu on jo yli puolivälin. Lumia on nähty, mutta ovat sittemmin sulaneet aina pois. Pakkanen on paukutellut viikon verran. Tänäänkin ulkoiltiin -14c pakkasessa. Järven jääkin kantaa jo ainakin rannalta. Päivät ovat lyhentyneet ja keskipäivälläkin aurinko paistaa matalalta. Lähestymme ensimmäistä kaamosaikaamme Napapiirillä.

















Kommentit
Lähetä kommentti
Heippahei! Kiva, että olet löytänyt blogiini! Tähän voit jättää minulle terveisesi blogiini liittyen. Kiitos!