Marraskuun pakkaset

 Marraskuu on jo yli puolivälin. Lumia on nähty, mutta ovat sittemmin sulaneet aina pois. Pakkanen on paukutellut viikon verran. Tänäänkin ulkoiltiin -14c pakkasessa. Järven jääkin kantaa jo ainakin rannalta. Päivät ovat lyhentyneet ja keskipäivälläkin aurinko paistaa matalalta. Lähestymme ensimmäistä kaamosaikaamme Napapiirillä.














Kommentit

Suosituimmat kirjoitukset