Etätyöviikko Angelissa

 

Vaskojoen töyräällä hiljaisuutta (ja kosken kohinaa) kuuntelemassa


Syyskuun ekalla viikolla olin vanhempieni mukana Angelissa Inarissa. Päivät tein etätöitä, iltapäivisin vaeltelin joko itsekseni tai vanhempieni seurassa lähiympäristössä. Ei ihan oikeaa lomaa siis - jota kyllä jo kovasti kaipaisin - mutta joka tapauksessa mukavaa maiseman vaihdosta. Sai ihailla ruskan alkusoittoa, tuntureita, kirkasvetisiä jokia ja lampia. Iltaisin saunan ja ui tipulahduksen jälkeen uni maistui erityisen hyvin. 

Uintikuoppa, jonka läpi virtaa pieni noro




















Kommentit