Etätyöviikko Angelissa
![]() |
| Vaskojoen töyräällä hiljaisuutta (ja kosken kohinaa) kuuntelemassa |
Syyskuun ekalla viikolla olin vanhempieni mukana Angelissa Inarissa. Päivät tein etätöitä, iltapäivisin vaeltelin joko itsekseni tai vanhempieni seurassa lähiympäristössä. Ei ihan oikeaa lomaa siis - jota kyllä jo kovasti kaipaisin - mutta joka tapauksessa mukavaa maiseman vaihdosta. Sai ihailla ruskan alkusoittoa, tuntureita, kirkasvetisiä jokia ja lampia. Iltaisin saunan ja ui tipulahduksen jälkeen uni maistui erityisen hyvin.
![]() |
| Uintikuoppa, jonka läpi virtaa pieni noro |

















Kommentit
Lähetä kommentti
Heippahei! Kiva, että olet löytänyt blogiini! Tähän voit jättää minulle terveisesi blogiini liittyen. Kiitos!