Syys-lokakuun viikonloppuvapaat on kuluneet tutustumalla uuden kotipaikkamme lähiympäristöön. Luonnon kauneus ja rauha olivat asioita, jotka saivat meidät haaveilemaan Pohjois-Suomeen muutosta eikä niiden suhteen ole tarvinnut pettyä. Kotoamme pääsee jalkaisin tai vaikka pyörällä ihailemaan kauniita vaara- ja järvimaisemia tai vaikka keräämään puolukoita tai muita metsän antimia talven varalle.
Luonnossa liikkuminen tarjoaa myös kaipaamani seesteisyyttä arkeen ja se auttaa järjestämään elämää kaiken kaikkiaan rauhallisemmaksi ja yksinkertaisemmaksi. Sain lokakuun alussa kovasti toivomani vakituisen viran, joka myös omalta osaltaan poisti mielestä monta stressitekijää ja tunnen asiasta suurta helpotusta ja kiitollisuutta.
 |
| Lehtojärvi |
 |
| Vennikoiran kanssa Karhunnulkin lähimaastossa |
 |
| Sitruunakakku sunnuntain iloksi |
 |
| Sonkajärvellä veneilemässä |
 |
| Nuoraselällä puolukassa |
 |
| Nuoraselän rinteillä |
 |
| Takkatulen kodikkaassa lämmössä on ihana loikoilla luonnossa liikkumisen jälkeen 😍 |
Kommentit
Lähetä kommentti
Heippahei! Kiva, että olet löytänyt blogiini! Tähän voit jättää minulle terveisesi blogiini liittyen. Kiitos!